BloxCar käyttää ajokortilla tunnistautumiseen Veriff-palvelua, joka on kansainvälinen toimija alallaan. Ajokortilla tunnistautuminen on työkalu, mikä mahdollistaa auton omistajalle turvallisemman auton jakamisen. Ajokortilla tunnistautuminen Ajokortilla tunnistautuminen tehdään rekisteröitymisen jälkeen. Käyttäjä pääsee tekemään tunnistautumisen ”Viestit”-välilehden kautta Veriff:n lähettämästä viestistä. Alla on esimerkkikuva, mutta palvelu ohjeistaa käyttäjää eteenpäin.
Käyttäjätili
Irtisanominen ja tietojen poistaminen
Käyttäjä voi irtisanoutua BloxCarin palvelusta laittamalla viestiä asiakaspalvelun osoitteeseen contact@bloxcar.fi BloxCar ei poista tietoja välittömästi, vaan tarkistaa ensin onko tilillä maksamattomia laskuja tai muita toimeksiantoja. Asiakaspalvelija vahvistaa tilin statuksen, kun se on tarkistettu. Kun asiakas on tehnyt Veriff-tunnistautumisen, menee noin kolmesta viiteen vuorokautta, että BloxCar saa Veriff:ltä vahvistuksen tietojen poistamisesta.
Voinko lisätä toisen puhelinnumeron palveluun?
Rekisteröitynyt käyttäjä lisää ja varmentaa yhden puhelinnumeron, kun hän rekisteröityy palveluun. Käyttäjä voi lisätä ja varmentaa myös toisen puhelinnumeron palveluun profiilin asetuksista. Katso esimerkkikuva alta. Näin lisäät toisen puhelinnumeron palveluun
Haluan suositella palvelua ystävälle
Voit kutsua ystäväsi kokeilemaan Blox Caria. Kutsun voi lähettää palvelun päävalikosta nimesi alta kohdasta Kutsu ystäväsi.
Millä selaimilla Blox Car -palvelu toimii parhaiten?
Blox Car toimii yleisimmillä selaimilla. Esimerkiksi Bing ei välttämättä tue Blox Car -palvelun kaikkia toimintoja. Jos selaimen käytössä on ongelmia, suosittelemme päivittämään selaimen uusimpaan versioon. Mikäli kohtaat selaimella käytettävyyteen liittyviä esteitä pyytäisimme, että ilmoitat asiasta osoitteeseen info@bloxcar.fi. Lisää viestiin seuraavat tiedot: käytetty selain, selainversio, laite ja laiteversio sekä palvelun käytettävyyttä estänyt vika.
Miten vaihdan salasanani?
Voit muuttaa salasanasi tämän linkin kautta https://bloxcar.fi/fi/password-reset.
Miten muokkaan nykyistä osoitetietoa?
Voit muuttaa osoitetietoja palvelun päävalikosta nimesi alta kohdasta Asetukset.
Pitääkö minun luoda kuvallinen Blox Car -profiili?
Ei pidä, mutta kuvallisen profiilin avulla nostat luottamusta. Autoa on helpompi vuokrata henkilölle, josta tietää jotain etukäteen. Profiilien avulla voimme varmistaa, että autoa vuokraava henkilö on sama kuin varauksen tehnyt henkilö.
Miten muokkaan tietojani, kuten sähköposteja ja ilmoituksia?
Voit muuttaa tilisi tietoja palvelun päävalikosta nimesi alta kohdasta Asetukset.
Miten poistan tilini?
Voit pyytää tilisi ja tietojesi poistamista asiakaspalvelustamme joko soittamalla tai lähettämällä sähköpostia.