Jäsenyys

Haluan suositella palvelua ystävälle

Voit kutsua ystäväsi kokeilemaan Blox Caria. Kutsun voi lähettää palvelun päävalikosta nimesi alta kohdasta Kutsu ystäväsi.

Millä selaimilla Blox Car -palvelu toimii parhaiten?

Blox Car toimii yleisimmillä selaimilla. Esimerkiksi Bing ei välttämättä tue Blox Car -palvelun kaikkia toimintoja. Jos selaimen käytössä on ongelmia, suosittelemme päivittämään selaimen uusimpaan versioon. Mikäli kohtaat selaimella käytettävyyteen liittyviä esteitä pyytäisimme, että ilmoitat asiasta osoitteeseen info@bloxcar.fi. Lisää viestiin seuraavat tiedot: käytetty selain, selainversio, laite ja laiteversio sekä palvelun käytettävyyttä estänyt vika.

Miten vaihdan salasanani?

Voit muuttaa salasanasi tämän linkin kautta https://bloxcar.fi/password-reset.

Miksi minun pitää luoda kuvallinen Blox Car -profiili?

Kuvallisen profiilin avulla lisäämme käyttäjiemme välistä luottamusta ja turvallisuutta. Autoa on helpompi vuokrata henkilölle, josta tietää jotain etukäteen. Profiilien avulla voimme varmistaa, että autoa vuokraava henkilö on sama kuin varauksen tehnyt henkilö.

Miten poistan tilini?

Voit pyytää tilisi ja tietojesi poistamista asiakaspalvelustamme joko soittamalla tai lähettämällä sähköpostia.

Mitä tietoja minulta pyydetään?

Mitä enemmän meillä on tietoja sinusta, sitä luotettavammin voimme todentaa henkilöllisyytesi. Palvelua käyttääksesi on sinun annettava aina vähintään nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Tämä vaihtoehto sopii esimerkiksi, kun vuokraat tuttujen kesken. Ylemmät jäsentasot ja esimerkiksi vakuutusten aktivoituminen vaatii, että annat itsestäsi enemmän tietoja. Tämän vuoksi pyydämme myös kuvat ajokortistasi sekä maksukorttitiedot.   

Siirry takaisin käyttämään Blox Car -palvelua.
Takaisin palveluun