Vuokraaja

Miten käytän kampanjakoodia?

Kampanjakoodi täytetään koodiruutuun rekisteröitymisen yhteydessä. Jotta saat alennuksen sinun tulee ensin tehdä varaus normaaliin tapaan ja sitten ilmoittaa asiakaspalveluun kampanjakoodistasi. Tämän jälkeen sinulle tehdään alennuksen arvoinen palautus. Jos sinulla on jokin muu etu käytössäsi, ilmoita asiasta asiakaspalveluun, niin aktivoimme edun.

Miten ilmoitan vahingosta?

Ilmoita vahingoista aina ensin ajoneuvon omistajalle ja sen jälkeen Blox Carille puhelimitse tai sähköpostitse. Suuremmista vahingoista tulee aina ilmoittaa ensin poliisille.  Blox Carin asiakaspalvelu palvelee vuorokauden ympäri puhelimitse +358 44 732 9611

Mitä teen jos olen myöhässä?

Mikäli olet myöhästymässä, ole heti yhteydessä omistajaan! Myöhästyminen voi vaikuttaa omistajan seuraavaan varaukseen. Omistajalla on myös oikeus perua varaus jos myöhästyt huomattavasti tai et ole yhteydessä omistajaan. Vuokrausta ei tällöin hyvitetä sinulle. Vastaavasti saatat joutua maksamaan ylimääräisestä ajasta jos olet myöhässä auton palautuksesta. 

Miten annan arvion vuokrauksesta?

Vuokrauksen päätyttyä voit jättää arvostelun varauksen omilta sivuilta. Pääset varauksen sivulle Omat varaukseni -pudotusvalikon alta, kohdasta Menneet varaukset. Voit antaa arvostelun 24 tunnin sisällä vuokrauksen päätyttyä.

Miten päätän vuokrauksen?

Vuokraus päättyy automaattisesti varausvahvistuksen mukaisena aikana. Ennen kuin palautat auton, muista tankata käyttämäsi määrä polttoainetta siivota roskat tarkistaa auton kunto.    

Pitääkö minun pestä auto ennen palautusta?

Auto pitää palauttaa samassa kunnossa, kuin missä se oli vuokrauksen alkaessa. Auto ei siis välttämättä tarvitse pestä, mutta esimerkiksi roskia ei saa jättää autoon.

Miksi minulta evätään varaus, vaikka auto on varattavissa?

Varaus voidaan evätä omistajan tai palvelun toimesta, esimerkiksi seuraavista syistä: Omistaja on unohtanut päivittää auton saatavuuskalenterin. Et ole tunnistautunut palvelussa. Löydät ilmoituksen palvelussa kohdasta viestit, mikäli et ole tämä on tekemättä. Maksukorttisi ei ole mennyt läpi. Tarkista maksukorttisi kate ja asetukset nettipankista.  Muussa tapauksessa ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@bloxcar.fi.

Siirry takaisin käyttämään Blox Car -palvelua.
Takaisin palveluun